söndag 31 oktober 2010

God morgon söndag.

Har sovit jättedåligt inatt.Fick fruktansvärda kramper i båda benen,Tonio fick hjälpa mig och försöka att massera ,det komi omgångar jävulusiskt ont.Sedan kunde jag inte somna om ,för jag var rädd att det skulle komma igen.Det hände i Kroatien en gång men inte så mycket.

Har ätit frukost. Zara ringde,de kommer mot kvällen och ska sova här.Barnen har lov i morgon och Zara och Robert jobbar,men jag tycker att, det är roligt. Har suttit och doserat min medecin,fy bubblan vad mycket det är.Tonio tog en promenad det behöver han.

Känner mig deppig, men det är bara så ,det kommer och går vet inte varför.Mycket gör sjukdomen att jag inte kan göra allt.Detta med kramperna inatt gör mig rädd för vattendrivande tabletterna,men de är ett måste för mig.Har väldigt ont som träningsvärk idag i benen.Har vilat mig en stund,sedan åt jag varma koppen.Majlis ringde,får se om jag går iväg en stund,känner inte för det.
Det har varit tyst i telefon idag,många som jag saknar.Ikväll kommer Zara och barnen då blir det lite liv i luckan.Skulle vilja ha IKs barn här oxå,saknar dom mycket,IK
tänker inte så på det,hon har inte den empatin.Jag tror det, vet inte riktigt.Ska titta lite på tv och skingra tankarna lite de går huller om buller just nu.

Det har varit en lång dag och mörkt är det,det gör ju inte saker och ting bättre.Tänk att det inte har gått över i vaderna ännu,har svårt att röra mig riktigt.

Har talat med Ik vi ska till Västerås den 12 nov,längtar efter barnen.Zara och barnen har kommit,vi ska mysa till det nu,har vi lite chips och dricka.Ska titta på bingo om det är något att se.Barnen vill inte vara med oss, det är morfar som gäller för dom särskilt för Mio.
Vi gör kväll nu ,natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar