måndag 1 november 2010

Det är måååndagmorgon och jag är så trött.

Vaknade när Zara gick upp,hon skulle till jobbet.Barnen sover som stockar.

Jag gick upp innan barnen vaknade,började med frukost till dom.Morfar tog emot dom när dom kom trippande,de ville ha Mussli och det åt de mycket av,Filippa åt även ägg.

Jag duschade och tvättade håret och sedan åt jag min frukost.Har bytt rent i sängarna ska tvätta i morgon.Ska ta hand om mina goingar nu,tänk vad tiden går fort, nu är dom så stora och behöver nästan ingen hjälp.

Tonio gick ut med barnen,först var dom på lekplatsen, sedan gick dom och skulle mata fåglarna.
När de kom hem så började jag med lunchen.De satt med sina spel och hos morfar det är deras favvo.Nu har vi ätit lunch och barnen åt bra.Zara ringde hon var orolig, för Robert svarar inte i telefon och på Roberts jobb sa de att han åkte hem för han var dålig.Tonio åkte hem till Robert,han var dålig men bättre nu.Skönt när allt är okej.

Tonio har lagat klart köttfärssåsen,vi ringde till Robert om han ville komma och äta lite senare och det ville han.Maten är klar och Robert kom vi har ätit allihopa och tyckte om maten,barnen åt bra och det tycker jag är viktigt.Tonio och jag satt i vardagsrummet och vi somnade båda två i soffan.Har talat med Zara hon tackade för hjälpen.Vi ska nu ta en kvällsfika och sluta här .God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar