onsdag 3 november 2010

Onsdag

Har sovit mycket dåligt inatt.Det har regnat och nästan stormat inatt,även Tonio hade svårt att sova.

Jag gick upp först, lagade frukost till oss, nu har vi ätit.Snart ska jag iväg till församlingshemmet,dom brukar ha underhållning med kaffe och smörgås,sedan gympa.Det är faktiskt trevligt, man träffar en massa fina människor och roliga.

Ska titta på morgonprogrammet på tv,alltid något nytt. Anne-Marie och Ulla kom och hämtade mig,vi gick till församlingshemmet.Det var mycket folk och alla önskade mig välkommen.Vi fick gott kaffe och smörgås och även en god kaka till.

Gymnastiken var igång,det var jätteskönt och det gick bra för mig.Anne-Marie försvann som ett kick hon vill absolut inte gå på gympa,varför vet jag inte,såg henne inte sedan.Jag gick med Inga-Maj till affären,jag stod och väntade på henne,under tiden kom det många bekanta som hälsade och pratade.Inga-Maj kommer upp senare till oss.Jag började med maten så vi har ätit,det var gott.Det ringde på dörren,det var Annika(Tommys fru)det var roligt att träffa henne,hon hade en krukväxt med sig,vi satt och pratade.Sedan kom Inga-Maj
,men det var bestämt,hon hade även en krukväxt med sig.Jag visade kort från semestern och Villa Maria.De fick valnötter med sig hem.Det var trevligt att träffa dom här.Har varit uppe hos Anne-Marie,Majlis var även där,Anne-Marie är nog rädd för ensamheten det har jag förstått.

Är nu hemma hos min goa man och ska göra lite mysigt för oss.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar