fredag 12 november 2010

Fredag,Västerås.

Har sovit oroligt inatt,lyssnade på radion med hörlurarna.

Vi gick upp vid 9,gick och duschade mig.Har ätit frukost.Om några timmar så ska vi till Västerås och mina älskade barnbarn,som jag inte sett sedan semestern.

Talade även med Inger,hon är en så fin människa.Ska nu göra klart håret,blåsa det.

Har tittat på tv en stund och ska läsa GP nu.Sedan packar jag min dator och tar med den till Västerås.Vi fick nyss telefon från IA,det är mycket snö i Västerås,så vi får ta det lugnt när vi kör uppåt landet.Tonio åkte med bilen till centrum,han ska köpa pizza efter läkarbesöket. Majlis ringde talades vid en stund,vi ses när vi kommer hem.Ska nu byta om för nu kommer snart Tonio och vi ska äta pizza och sedan åker vi.Tonio kom hem med pizzan,vi åt snabbt sedan åkte vi.Det är jättedåligt väder regn och dis hela vägen.Stannade i,Marieberg,där åt vi lite.Fortsatte till VÄSTERÅS.Härligt att se barnen och de blev jätteglada när vi kom.Har druckit kaffe och suttit och pratat.TR tappade sin tand han blev så glad,nu ska barnen lägga sig.Jag säger god natt och väntar på IK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar