tisdag 9 november 2010

Tisdag och den första snön.

Har sovit mycket dåligt inatt.Antagligen för idag,jag ska till hjärtläkaren med allt vad det innebär.

Har lagat frukost till oss.Det är alldeles vitt på marken,jag tycker det är för tidigt med snön.Särskilt när vi ska resa till Västerås,rätt lång väg.

Har nu allt klart för att åka till Alingsås och till hjärtläkaren,är ganska så nervös.
Fick komma in tidigare för ekg och blodtryck.Sedan väntade läkaren på mig,han fick alla papper från Kroatien,han läste igenom dom och tittade på röntgenplåtarna.Jag fick ta ett nytt ultraljud så det tog lång tid.Det är ganska så allvarligt med mitt stackars hjärta.Har nu fått mer tabletter för vatten och ska på kontroll om två veckor igen.Även så ska min läkare kontakta Borås och DR.Fransson.Jag är tydligen en problematisk patient,eftersom mina kärl är sköra.

Äntligen är vi hemma,är jättehungrig.Jag lagar maten nu och ska äta.Vi har ätit det var jättegott.Har fått huvudvärk och ska lägga mig tidigt i kväll.Imorgon är det läkarbesök igen men inget allvarligt.

Nu gör jag kväll för oss,vi ska gå igenom allt som sagts hos DR.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar