lördag 20 november 2010

Lördag rätt mycket snö.

Vaknade och trodde klockan var 10,väckte Tonio och sa att vi försovit oss,herregud vi som har all tid i värden.

Har ätit frukost och ringt några samtal.Ringde till Ann-Mari och sa att hon kunde åka med oss till torget, men hon visste inte hur hon skulle göra.Jag ska iallafall till konditoriet,måste komma ut lite,alltid är det någon där som man känner. TONIO körde mig till centrum och ska hämta mig när jag ringer.Det var många som kommit.Anne-Mari,Inggerd,Lennart,Rolf och Majlis,vi har alltid trevligt,skrapade triss men ingen vinnst.Ringde efter Tonio ,han kom.

Vi åkte till Lerum och var på Solkatten gick omkring och tittade,rätt mycket folk.Åkte sedan till Lidls,handlade lite där,och sedan hem.

Tonio började med maten,jag gick och vilade mig.Gunvie ringde,vi har alltid mycket att prata om,Gunvie reser till Egypten den 5 dec med sin dotter,det måste vara jättekul.

Ska nu fika och göra det mysigt för ikväll.Vi ska nu titta på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar