lördag 27 november 2010

Lördag,8,7- kallt som attan.

Låg och lyssnade på ring så spelar vi,härligt radioprogram.Har duschat och tvättat håret.Sedan åt vi frukost.

Det är rejält kallt idag,ska iväg till konditoriet vid 11 tiden,Tonio kör mig.Vi har alltid trevligt där.Sedan kommer Tonio och vi går och handlar lite.Vi tänkte baka bullar,vi får se.

Har kommit hem från fikat,trevligt som vanligt,handlade lite innan vi åkte hem.Tog en smörgås med sallad och tomat på jättegott.Det blir inget bullbak idag det är för sent,vi tar det imorgon.Har läst tidningen,sedan började jag med maten.Vi har ätit julköttkorv helt otroligt gott med potatismos och sallad till.Diskade sedan gick jag och vilade mig.Jag fryser så förbaskat, särskilt om fötterna, har aldrig gjort det förr.

Vi ska fika nu och sedan får vi se vad det är på tv.Faktiskt en bra dag för mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar