onsdag 24 november 2010

Onsdag kommer snö.

Var uppe vid 9 tiden ,duschade och tvättade håret.

Har ätit frukost.Sedan ska jag dricka ett medel i 2 timmar för Datortomografi,det ska vara klart innan sjukhusbesöket. Tiden fram till besöket ska jag bara slappa,klart jag är nervös, men jag har min underbara man med mig.

Vi har plockat upp alla ljusstakar från källaren,så nu är ljusstakarna på plats. Ska bara stryka julgardinerna, men det gör jag i morgon.Tonio gick till torget,jag satte mig och läste.

Har nu börjat att dricka kontrastvätska det ska vara klart innan röntgen,det är en liter med vatten.Kämpar för fullt med drickan.Om en timme åker vi till Alingsås sjukhus.Det är så många sjukbesök denna veckan+nästa vecka 2 dagar.

Är nöjd att jag fått ordning här hemma,tvättat fönster,andra gardiner,det känns rent.

Åkte till Alingsås, under resans gång drack jag upp vätskan .Det gick bra med röntgen,problemet är mina ådror dom har svårt att sticka,mentill slut gick det.
Ska dricka mycket nu och hela natten.

Är nu hemma, skönt.Vi lagar maten och ska äta,jag är jättehungrig.Vi har ätit och det var gott.Sedan gick jag och vilade mig en stund.

Ska nu sätta oss och se på tv och ta en fika.Anna ringde allt var okej.Säger nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar