söndag 21 november 2010

Söndagsmorgon,grått.

Vi låg till kl 9 jättegott,lyssnade på radion,mysigt.

Har ätit frukost och doserat medeciner.Känner lite skav i halsen,det är väl Tonio som smittat mig,ska kurera mig ordentligt.

Zara ringde hon kommer nog om en timme sa hon.Har beställt julblommor av henne,ska betala så slipper hon ligga ute med pengar.Zara ska även lägga upp lusianattlinne och lappa ett par byxor här.Tonio ska åka till Åby, det är skönt för honom att koppla av.Zara och barnen kom,vi har fikat ,sedan sydde Zara på maskinen och fick lagat det som behövdes. När dom åkte hem så tittade jag på tv och läste lite.

Gick och vilade mig,då ringde Zara,hon berättade att de inte kunde åka till IK ochIA TILL NYÅR.Robert har jour,så hon var så besviken.

Har satt in kyckling i ugnen så nu hoppas jag att Tonio kommer snart, börjar att bli hungrig .


Tonio kom hem,vi har ätit och det var mycket gott.Ska nu plocka undan disken.

Ska gå upp en vända till grannen och höra hur det är,Majlis är säkert där oxå.
Tog en fika hos grannen satt och pratade en stund.
Ska nu titta på tv och göra tidig kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar