lördag 6 november 2010

Lördag

Har sovit jättebra inatt.

Vi gick upp omkr9,lyssnade på RING SÅ SPELAR VI.Har ätit frukost,sedan var det dax att åka och hämta upp Alex och Nina.

Vi åkte och köpte en ny dator till mig,den är jättefin och en sladdlös mus.Vi tittade även på en Datorkamra så vi kan se hela ramen sas,tyvärr fanns den inte inne i butiken just nu.Alex ska sedan titta på den för oss.Ville bjuda på middag men Nina skulle ut och äta med en kompis,körde dom hem.Alex kommer hit kl 3 och rensar denna gamla dator. Jag lagade klart maten oj vad det var gott Alex ville inget ha,han hade ätit.

Nu fixar Alex med den nya datorn,det tar en tid, men vad lätt det ser ut när någon annan gör det.Nu är det lite mer nytt för mig,men det går nog bra.Är nu lite spänd när jag gör något med datorn men det börjar ge sig.

Ska nu göra kväll och mysa till det för Tonio och mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar