onsdag 17 november 2010

Onsdag åter en kall dag5-

Gick upp vid 9,ska mäta idag igen.

Vi har ätit frukost,får inte glömma att skriva upp hur mycket jag dricker under dagen.Ska nu titta på morgonprogrammet.Chattade med Nina igår kväll.Hon hade varit och köpt Höganästallrikar för mindre än halva priset.Det var i kungsbacka.

Tonio gick till torget och handlade lite till oss,jag läser tidningen.Inger ringde,hon ska iväg för öronen,kanske blir det hörapparat.Sedan ska de iväg ut igen med husbilen.Tonio kom hem,vi ska nu ta en fika.

Vi fick besök av Annika,vi tog en fika och satt och pratade.Sedan lagade jag maten så vi har ätit.Jag gick och vilade mig efter maten, kan inte förstå att jag är så trött.

Tonio tog en promenad till city.Jag talade med Milka blir alltid glad när jag talat med henne.
Ska ringa till Mele och Zara de har ringt.Ska se på tv och lägga mig tidigt.God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar