onsdag 10 november 2010

Onsdag en mycket grå dag.

Var vaken tidigt,hade en hemsk dröm så jag vaknade och var genomsvettig.Det är mycket sällan jag drömmer,. så varför måste det vara en hemsk dröm då.

Vi har ätit en god frukost.Har nu tagit två vattendrivande tabletter,undrar vad som händer nu.Om två veckor ska jag ta prov på njurarna,låter inte det konstigt?

Ska sätta mig och se på tv.Vi ska nu till Alingsås och sjukhuset,vi hade bra med tid på oss.

Fick en jättetrevlig läkare som undersökte noga.Jag ska göra en datormografi eller vad det heter,fick ta många prover oxå. Är nu hemma och har börjat med maten.Har chattat med Julia,nu väntar hon på datorn.Vi har ätit och även diskat undan.Gick och vilade mig en stund.Ann-Marie kom ner en vända, vi satte på kaffe till oss.

Satte mig vid datorn en stund,Anna Lukasic ringde,vi talades vid en stund.Nu ska jag göra kväll och sätta mig framför tv God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar