torsdag 4 november 2010

En strålande vacker Torsdag.

Har sovit rätt bra,jag gick upp vid8,lagade då frukost.

Idag blir jag ensammen hela dagen.Tonio ska till Göteborg och träffa en kompis och sedan gå på Åby.Det gör mig inget, för jag har tagit en tablett så jag kommer ingen stans.Får försöka att få dagen att gå,alltid är det någon som tittar in eller ringer.

Tonio har åkt,jag tittade lite på tv.Har nu suttit och sytt upp Tonios byxor det gick fort.
Ringde till Majlis hon har besvär med öronen,kanske hon tittar upp senare.
Idag flyger mina goa ungar till England med IA och ska vara hos farmor och farfar en vecka.TR är mycket duktig att tala engelska och lilla FR kommer strax efter.

Det är en underbar dag, synd att man inte vågar sig ut under dagen.Anne-Marie lockade ut mig,vi gick till affären jag handlade lite gott till mig revbenspjäll och potatissallad,det var gott. Gick hem jag åt min mat och gick sedan och vilade mig.Majlis ringde hon kommer vid 7 tiden,vi satt och pratade.TOnio har jag inget hört ifrån,han har ingen telefon med sig arg,arg.

Majlis har gått hem,,så nu släcker jag ner,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar