torsdag 25 november 2010

Torsdag kommer lite snö.

Gick upp vid9 tiden, skönt att ligga länge, även om man inte sover.

Vi har ätit frukost,ska titta på nyheter och sedan sätta igång att stryka gardiner och sätta upp.Det blir så mysigt när det blir klart.

Ska ha en skön dag och inte göra mycket mer,det behöver jag.Även om Tonio gör nästan
allt, så spänner jag mig till tusan.Alla gör inte som jag,så,så och det är jobbigt om ni förstår.Det bästa är när jag går ut.

Är nu klar med allt.Har talat med våra Nina,hon har grejat hela förmiddagen.Vi ska på Bingo närmare jul det ska bli skoj att gå med Nina.Har talat med Majlis hon ska tvätta nu på dagen,men vi ses senare.Tonio åkte till Göteborg,jag åt lite mat.Sedan gick jag och vilade mig,jag sov i3 timmar ,det är inte klokt.

Fick kaffegäster vi hade trevligt.Har tittat lite påtv och ska göra kväll,väntar på min goa man.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar