fredag 26 november 2010

Fredag,soligt menkallt.

Klockan ringde 6.00 ,mörkt var det ute,tände ljusstakarna så det blev ljus i vårt hus.

Har ätit frukost,sedan åkte vi till Alingsås,sjukhus talade med både syster och doktorn,det är så att mina kärl är för trånga för att ballongspränga.Ska nu vänta på alla utredningar,därefter fortsätter olika saker.

Vi åkte till Willis och handlade,det blev rätt mycket.Är nu hemma ,vi har fikat.Vilade mig en stund.Det ser så skönt ute i solen,härligt väder.Tonio satte upp girlangen runt balkongräcket,det ser bra ut.Ska tända ikväll.Vi har ätit middag och det smakade bra,Tonio ska ta en vända till torget.Jag tror att jag går och vilar mig efter disken.Zara ringde vid12 tiden,då var dom i Danmark och resan hade gått bra,skönt att höra.

Har tänt alla ljus,det är så mysigt och så såg jag att julgranen var tänd ute.Ska gå upp en vända till Ann-Marie.

Ska nu göra lite gott för oss och göra kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar