tisdag 16 november 2010

Tisdag kylig morgon.

Vaknade tidigt till en solig klarblå himmel men kylig.

Vi gick upp tidigt,jag mäter upp urinen idag så jag kommer ingen vart. Har ätit frukost och tittar på tv morgon.

Tonio går en promenad det gör han rätt i det är ju härligt väder.Jag har lagat klart soppa till middag, den smakar super som ungarna säger.Nu har min underbara man kommit hem,han sa att det var skönt väder att gå i.Vi ska nu fika och ta en smörgås till.

Jag ringde till Boris,allt var bra.Birgitta var i Göteborg och uträttade lite saker,de är nästan klara med det nya köket,roligt att få se när det är klart.Nu ser vi på ett program,väldigt bra det går på 1an.Vi gick och vilade oss och somnade båda två,men skönt var det.Hade tänkt att tvätta håret nu men väntar tills i morgon.Ska gå upp en vända till Ann-Marie lite senare och prata bort en stund,under tiden går Tonio till centrum.

Har nu talat med Zara,allt var bra.Vet inte vad det är på tv, ska bläddra igenom kanalerna. Jag ska nu sätta mig till ro och försöka göra det mysigt omkring mig.God natt.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar