måndag 8 november 2010

Måndagmorgon.

Vaknade till en kall och solig dag.

Tog mig en dusch och tvättade håret.Vi har ätit frukost,ringde till Inger allt var okej, talades vid en stund.Har smort in mig ordentligt,är så torr i huden,men jag slarvar väldigt mycket med att smörja in mig.Tonio gick ut på promenad,det är ju så fint väder.Jag tittade lite på ett morgonprogram och suttit och skrivit några stolpar som jag ska ha med till läkaren i morgon,det är mycket som jag ifrågasätter.Tonio kom hem,han hade varit ute och gått,vi fikade.

Jag har förberett maten,skalat potatis och Tonio skivade,vi ska ha kassler gratäng till middag.

Tittar nu på en Svensk film med Nils Poppe,jag tycker han är så härlig.
Satte in maten i ugnen,så den är snart klar.Vi har ätit en jättegod middag,vi åt båda två mycket,nästan för mycket.Gick och vilade mig är så j------s trött efter jag tagit vattendrivande tabletter det drar musten ur mig.
Ska plocka ur diskmaskinen den är klar nu.Nu är dagens mödor klara det var inte mycket idag.

Ska snart göra kväll och försöka att koppla av lite innan kvällen.Har inte hört något från Zara,hoppas allt är okej.Igår hade hon mycket omkring sig.
Stänger av här för ikväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar