tisdag 2 november 2010

Tisdag

Har sovit bra.Gick upp vid 8 tiden Vi åt rejäl frukost.

Sedan körde Tonio mig till kursen,lika roligt som alltid.Tonio hämtade mig,vi åkte till Lerum och handlade lite på Lidls.

Har ätit lite lunch,ska nu sätta igång att städa det är behövligt.Vi hjälps åt med städningen så det går rätt fort.Är nu klara,Tonio har ätit men jag är inte hungrig,jag åt en sen lunch.Nu sitter vi bara och slappar.Majlis ringde,vi ska ses lite senare.

Tonio gick ner till tvättstugan och sedan till centrum.Inger den "goa" ringde allt var okej med dom,de är hemma på kort visit.Gick upp till Anne-Marie och Majlis tog en fika där.
Har talat med IK,vi åker dit den 12 nov.Längtar efter TRochFR.

Ska snart ner till tvättstugan,skönt när man fått allt rent.Jag gör tidig kväll nu,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar