måndag 22 november 2010

MÅNDAGS MORGON..

Fick gå upp kl7 idag,ska till vårdcentralen kl8.

Vi åt frukost och sedan körde Tonio mig.Det gick rätt fort på vårdcentralen.OP,gick bra och inget ont.Sedan fick jag ta mina prover för hjärtläkaren och det är som det är, jättesvårt att sticka mig.

Är hemma vi gick och lade oss vi var så trötta.Sedan gick Tonio till torget,jag gick även upp,tog mig en smörgås.Mele ringde allt var bra.

Jag började med maten,vi har ätit.Blev så trött igen, gick och vilade mig.Det börjar att kännas i op såret lite grann nu när bedövningen gått ur.Det har varit en lång dag tycker jag.Har kommit mycket snö nu på eftetrmiddagen.

Vi har fått upp områdets julgran,det blir mycket ljusare här utanför och mycket vackert.Vi satt och slappade och läste tidningar.Gick upp en vända till Ann-Marie,Majlis var där,satt och pratade en stund.

Vi ser nu på tv och ska snart gå och lägga oss.Hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar