fredag 5 november 2010

Fredag

Vaknade av telefon,det var en kille som ska komma och titta på fönstret.

Vi har ätit frukost,sedan ska vi till Kviberg och Minneslunden.Ringde till Inger,det var Roj som svarade, talade en stund med honom sedan kom Inger de ska till Mona och Kjell, vi talades vid en stund.
Vi åkte till Göteborg och Kviberg Minneslunden,det är så rogivande att vara där,jag saknar Mams och Paps mycket.Åkte över Gråbo och hem,stannade vid Netto och handlade lite som mjölk,men så hade de billig olivolja så vi köpte 9st flaskor.Sedan åkte vi hem.Har plockat in alla varor.
Slappade en stund när vi kom hem.Började med maten,Zara ringde allt bra med dom.Vi har ätit jättegott.Alex ringde,vi ska möta upp Alex imorgon kl 11.Han har hittat en dator till mig som butiken har lagt undan,det ska bli spännande.Sedan hoppas jag att han hinner innom rimlig tid att rensa min gamla dator,vi får ta det i morgon.

Tonio tog en promenad till centrum.Vi satt och läste tidningarna.Har chattat med Nina,hon följer med i morgon och kollar.Ska nu titta på tv om det är något av intresse, kanske Idol.Nu gör jag kväll med mys pys,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar