onsdag 10 november 2010

Pannkaksdagen Torsdag.

Var vaken innan klockan ringde,det kommer en man som ska titta på fönstret i vardagsrummet, om han nu kommer.

Vi har ätit frukost och läst Lerumstidningen,det är mycket läsbart i den tidningen.

Det känns som det blir en lång dag,eftersom vi var uppe tidigt.Har suttit och tittat lite på tv.Sedan satte vi igång och städade Tonio damsög,jag våtdammade,känns skönt när det är gjort.

Åkte sedan ner till centrum,handlade lite goa ostar för ikväll.Har fått en massa brev till besök på Borås sjukhus för prover och röntgen på lungorna och samma dag till dr,det hade jag ingen aning om att jag skulle göra.Det bästa är att allt gått fort.Har även fått till hjärtmottagningen,hoppas det blir lugnt sedan.


Ska snart börja med matenVi har ätit och det var supergott.Tonio åkte till Göteborg och sedan skulle han till Åby.Jag gick och vilade, blir trött fram på dagen.Jag fixade en liten ostbricka tills mina kompisar kommer.Vi har alltid trevligt,fick en cyklamen av dom. Vi tittade på gamla kort,det är rätt kul.

Julia är jätteglad för datorn hon satt med den nu.Zara ringde på skypen,allt okej.
Gör nu kväll god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar