tisdag 23 november 2010

Tisdag mycket snö.

Vi gick upp vid9 tiden.Har ätit frukost,blev lite illamående,är jag gravid ha ha?

Idag blir det mycket att göra,Tonio ska tvätta fönster och jag stryka gardiner,det kallas terapi.Först ska Tonio ta en promenad till torget.

Vi har satt igång med fönstren,jag diskade alla prydnadssaker,skönt när sådant är klart.Bytte till nya gardiner i sovrummet och i lilla rummet,även diskat det som behövdes.Julgardinerna åker upp över helgen även ljusstakarna.Vilken man jag har,jag kan skatta mig lycklig,han gör allt,jag dirigerar.

Nu tar vi en fika och ska ta det lugnt resten av dagen.Har talat med Inger,hon har ännu inte fått hörapparat,sorgligt,annars allt bra med dom.Har vilat en stund,Majlis ringde talades vid en stund,vi ses i kväll.Siv ringde hon hade magkatarr och var dålig.Men denna kvinnan Siv är alldeles för snäll och kan inte säga nej.

Vi har ätit god fisk med smögensås till+sallad.Det smakade ljuvligt. Har satt på diskmaskinen så nu blir allt avklarat.Slötittade en stund på tv.Ska plocka ur diskmaskinen,det behövdes inte, Tonio var före.Vi ska nu fika och se på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar