söndag 24 oktober 2010

Vardag igen.

Vi låg till kl 8.Har ätit frukost,och bäddat,allt morgonbestyr är klart.

Tonio åkte till bilverkstan, får se när bilen ska lämnas in.Hoppas att de tar bilen snabbt, annars är man nästan handikappad.Jag har satt på soppa att koka och det är våran favorit.

Tonio kom hem och vände så kan det bli.Jag har klart räkningarna och ska skicka.De ringde från
Alingsås sjukhus kirurgen fick tid den 10 nov,det gick snabbt.Tonio ringde han är på väg hem

Nu kom posten och då var det från Borås sjukhus ska dit den 14 dec.Nu får det vara slut. Ringde till Inger,de ska till Mösseberg över helgen och de ska på marknaden i Nossebro.

Vi har ätit soppa den var jättegod,sedan ska vi kanske åka ut lite.Jag blev så trött att jag orkade inte åka ut.Låg en stund på soffan,Tonio gick ut på promenad.Varför är jag så förbannat trött var eviga dag, även när jag var i Villa Maria.Har ringt till Mele hon tittade på sin gamla serie som hon följt i alla år.

Julia kom en vända hon skulle på utvecklings samtal,Julia fick sin cd av oss.Hon är så go den ungen15 år.Gick en vända till Ann-Marie och Majlis kom vi fikade och hade allmänt trevligt .Ann-Marie blev yr såg vi, men hon sa nej.Zara ringde skrev upp lite data när jag ska vara barnvakt.Ska nu se på tv och med min man,slutar för idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar