tisdag 19 oktober 2010

En Tisdag med sol som försöker titta fram.

Vi gick upp vid 8 tiden.Har ätit frukost.Det var meningen att jag skulle gå till datakursen men Tonio var tvungen att uträtta ett ärende.Jag orkar faktiskt inte gå ända till lokalen som ligger en bit bort.Inget att göra,tog min tablett det tar oxå sin tid.

Iallafall så var det en trevlig kväll hos Inger och Roj som alltid.Väntar att Tonio ska komma hemså vi kanske kan handla det som fattas.Tonio kom hem med en ny Tv så nu har han lite att göra. Den gamla ska jag höra om någon vill ha, det är mycket bra bild på den,men börjar man se dåligt så är den för liten20 tum. Ringde till Zara men hon tror att den är för stor i Mios rum.Zara sa att hon kommer hit en stund med barnen.
Vi ska snart äta,är nu jättehungrig.Har ätit middag,satte på diskmaskinen.Sedan kom Zara och barnen en vända,de är för goa.
Tvättmaskinen skojade oxå så proppen gick,men det är okej nu.Tonio tvättar vitvätteni källaren,vi hade rätt mycket tvätt.Sedan gick Zara hem.Gick upp en vända till Anne-Marie och där var även Majlis,satt och pratade en stund.Elly ringde hon ville ha tv,skönt, det gör ont att kasera saker som är användbara.
Sedan hade jag ett vitt bord som jag inte får plats med, jag ska köpa datorbord.Anne-Marie ville ha bordet så nu är det borta.
Ska nu titta på tv lite så jag gör kväll,hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar