lördag 2 oktober 2010

Villa Maria 146

En solig dag.

Har sovit gott inatt.Vi åt frukost,satt ute på terassen.Tog en promenad på gräsmattan,det är småkyligt på morgonen.

Sedan åkte vi till marknaden iVodnjan,det var mycket folk.Köpte lite smågrejer.Fortsatte till Pevec ,gick runt och tittade,sedan åt vi där chivappe och annat gott till.Åkte hem.Jag satte på soppan att koka.Jag kokade te till mig.Milka och Ivan kom och satt en stund.sedan kom Mauro och Tone de spelar bocca.

Har talat med Zara,Jag har skrattat så mycket när hon berättade om campingturen till Ullared.

Ser Zara framför mig,hon tyckte inte det var så roligt som hon förväntat sig.Jag förstår att det är skillnad nu och på sommaren.

Vi har gått in för kvällen,det börjar bli kyligt här på kvällarna.Vi har ätit soppan den var jättegod.
Ska göra kväll och lite mysigt för oss,kanske vi åker på kalas till Kortedala haha.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar