torsdag 28 oktober 2010

En pannkaksdag.

Har sovit bra, men var helt slut igår när jag la mig.Vi gick upp vid 9 tiden.Jag duschade och tvättade håret.Har ätit frukost,Tonio ska ut på en promenad.

Idag ska jag ta influensasprutan som jag gör varje år.Det stog i pappret att man även kan ta lunginflamationspruta,det har jag svårt att förstå.Man tar sprutan för influensan, för att undvika följdsjukdomar som lunginflamation.

Ikväll ska vi på kalas till Nina som fyller 24 år och samtidigt få se den nya lägenheten,det blir skoj.
Har nyligen kommit hem,har tagit influensasprutan,det var mycket folk på vårdcentralen, nu är det gjort i allafall.Har börjat med maten,det blev inte pannkakor utan falukorv i ugnen med mycket ost och tomater.Jag bara längtade efter det.Sedan gick jag och vilade mig somnade och sov i en timme, men skönt.
Vi åkte till Nina på kalas,Robert och Zara körde före oss.Nina och Alex hade en jättefin lägenhet.Vi blev bjudna på snittar och annat gott med dricka till,sedan tårta och kakor.Vi var många där,Fanny,Teres,Toni,Nina, Niklas, Elisabeth,Mats.En mycket trevlig förkväll.Sedan tackade vi för oss och åkte hem.

Ska titta lite på tv och ringa några samtal.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar