torsdag 21 oktober 2010

En vacker men kylig dag.

Har sovit bra inatt.Gick upp vid9 tiden skönt när man kan ligga och dra sig.Vi har ätit frukost och läst Lerumstidningen,den är faktiskt bra.

Vet inte vad vi ska göra idag,väntar nu på vicevärden som ska kolla något här under rumsfönstret,vi får se då vad klockan blir.Fick telefon från Anna Lukasic allt var bra med henne.
Har lagat klart maten för idag kyckling med currysås.Har ringt till Boris och Birgitta de sätter in nytt kök, så vi ska till dom när köket är på plats.Christina ringde allt okej,vi ska träffas när vi har fått kontroll över allt här hemma.Har även talat med Inger,Roj är på gubbdagiset,kul namn tycker jag.

Vi har ätit middag,det smakade så där.Tonio åkte till Åby nu och skulle även handla något.Ska diska och sedan titta lite på tv.Det som hände mig var att jag somnade i soffan,kan inte begripa att jag är så trött.Får besök av två vänner här från Floda,de kommer vid 5.
I morgon ska vi ut och titta efter en fotölj till Tonio, som vi ska ha i lilla rummet.Nu är jag ensammen,ska titta på matprogrammet,jag tycker de så duktiga att laga mat.

Vännerna kom med en krukväxt till Tonio, det var jättegulligt.Väntar att Tonio ska komma så vi kan göra kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar