torsdag 27 januari 2011

Fredag -2,7

Blev väckt av TRochFR som kom till oss och lade sig.Mitt blodtryck är nu alldeles för lågt.
Tog min tablett,sedan gick vi upp.Har tagit blodsockret,det var okej.Sedan lagade jag frukost med kokt ägg men det måste vara hårdkokt sa TRI.Alla har ätit bra, nu ser barnen på barnprogram.

Tri och Fr har ätit lunch,de ska nu åka till naturhistoriska museet,sedan ska IK åka spårvagn med dom och så går dom och fikar.
Har lovat TRI ochFR att de ska få fiskpinnar när de kommer hem.Har pratat med Nina hon har varit mycket förkyld med hög feber men är nu på bättrinsvägen,talade om för Nina att hon får min mammas kaffeservis.Tonio har gått och lagt sig han var jättetrött.Jag tittade lite på tv,sedan gick även jag och vilade mig.Mele ringde alltid glad.

Sedan kom IK och barnen hem.De hade haft jätteroligt,fick en bukett tulpaner av IK.Jag började med maten.Vi har ätit middag barnen åt jättebra.
Nu är de ute med sin morfar och ska titta på tågen och även se på ankorna.Vi satte oss i rummet och pratade,efter en stund kom alla hem.Tonio hade köpt glass hem till oss alla.Nu leker barnen loppis och vi köper,tittar även på handboll.

Vi ska senare titta på Lets Danc allihopa.Så nu avslutar jag för ikväll.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar