söndag 23 januari 2011

Söndag -2,4

Låg jättelänge,vi gick upp kl10 skönt,låg och lyssnade på radion.

Vi har ätit frukost och även doserat medecinen,det är ett helt företag med all medecin.
Vet inte vad vi ska göra idag.Har suttit vid datorn en stund och varit på Facebook,kul.

Tonio tittar på tv är säkert någon sport där,kanske skidor.Majlis ringde allt okej blev så illamående så vi fick avsluta samtalet.Jag kräktes så mycket.Måste ringa till diabetes sköterskan och få byta tabletter,kan inte gå och må illa hela dagarna.
Gick och vilade mig,Tonio gick till torget och köper bananer för mig.
Majlis ringde,kanske hon kommer upp.
Tonio har lagat maten så vi har ätit.Ska se på tv en stund nu.Lade mig en stund,gick sedan upp och tittade på tv.
Majlis kom en vända,satte på kaffet till Tonio och Majlis,de tittade på hästarna.Sedan gick Majlis upp en vända till Ann-Mari.

Nu sitter vi och tittar på handboll mellan Sverige och Kroatien,sitter i en svår dilema.Jag hejar på båda två.Avslutar för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar