lördag 29 januari 2011

Lördag 2

Blev väckt av barnen,de kom och sa vi vill se på barnprogram.
Har tagit min tablett,sedan gick vi upp.Tog sockerprovet helt okej.Sedan gick jag och duschade och tvättade håret.
Vi har ätit frukost TR och FR åt rostat bröd och mussli.Vad som ska hända över dagen vet jag inte,först tänkte jag följa med på skattjakt men så sa IKA att jag kunde träffa mina vänner på kafeet om jag ville,nu vet jag inte vad jag vill.

Jag gick med gänget till kafeet,vi hade lika trevligt som vanligt.Jag hade mina skorpor med mig,det är konstigt att de inte har socker fritt där.Sedan skrapade vi triss,på 8 st lotter var det 50kr som vi köpte nya för.Vi gick tillsammans till affären,köpte lite smått och gott,sedan gick vi hem.

Tonio var hemma men inte IK ochTR oFR.Tonio hade klart maten.Jag tog varma koppen när jag kom hem.Väntar att mina goa ungar ska komma hem.IK och TR och FR hade varit hos Mele jag visste nästan det.

Vi har ätit och barnen åt jättemycket och var hungriga.Zara ringde hon är på väg hit.
Imorgon spelar Mio cup och vi ska dit allesammans och heja.Mio han satt hos oss och pratade om fotbollen goingen.
Sedan fikade vi och TRoch IK spelade spel på min dator hela kvällen.Vitittade på tv och nu är barnen i säng och jag avslutar för ikväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar