lördag 22 januari 2011

Lördag -2,7

Har sovit jättebra inatt.Lyssnade på Ring så spelar vi.

Vi har ätit frukost,ringde till Ann-Mari allt var okej men mörbultad,inte konstigt efter den lilla olyckan.

Ska till kafeet idag,Tonio kör mig eftersom jag är yr i knoppen,annars mår jag förträffligt.
Majlis ringde,kanske hon kommer till kafeet annrs så ses vi säkert under dagen.

Tonio körde mig till torget,gick till kafeet.Det var många där Inggerd,Ann-Mari,Inga-Maj,Birgit,Majlis Leif och Lennart.Vi har mycket trevligt och alla är goa.Sedan gick jag och handlade affären,träffade Zara och Mio,fick en bamsekram av Mio,Filippa satt i bilen och väntade.Mio fick välja ut lite gott till sig och Filippa.

Tonio mötte upp mig i affären sedan gick vi hem,det gick jättebra.Lagade en varma koppen till mig och drack.Har läst alla tidningar.
Började med maten det blir kokt korv och senapssås.

DET var gott och länge sedan vi åt det.Gick och vilade mig en stund.Gick upp en vända till ANN-Mari och fikade och pratade bort en stund.Tonio tittar på handboll Sverige och Serbien.Jag ska göra lite mysigt för oss-god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar