torsdag 13 januari 2011

Torsdag -7,5 kallt igen

Har sovit jättedåligt inatt,var som en trasa när jag skulle gå upp.

Vi har ätit frukost.Har inte hört Ann-Maris tv på morgonen,hoppas allt är okej med henne.Ska ringa upp lite senare.Ja, nu är Inger och Roj på väg till Spanien,blir tomt efter dom.De kommer hem i April.Vi kanske hinner träffa dom innan vi reser till Villa Maria.

Ska sätta mig och läsa Lerumstidningen.Tonio gick till torget och ska köpa tidning till mig.Majlis ringde ,hon ska vara barnvakt en stund för sin lilla Molly.

Ringde till Ann-Mari,hon kommer ner på fika.Vi åt tidig middag,sedan åkte Tonio till Göteborg,han ska köpa väska och mus till datorn.Jag gick och vilade mig men kunde inte somna som jag behövde.
Har talat med hjärtsköterskan hon ska säga till dr Kjellberg att höra av sig till mig om två veckor.Mår lite illa idag, kanske från diabetestabletten, vet ej.Om en stund kommer mina vänner hit,det var länge sedan.
Idag skulle Mio till dr igen för att fortsätta spola öronen,han är duktig den lille mannen.
Tänker på Inger och Roj,undrar hur långt de kommit?Läste nyss på Facebook att TRochFR gillar att dansa efter Arvingarna,den cd fick han av oss för han tyckte om den jätte kul.

Mina vänner är här vi fikar och har allmänt trevligt.Tonio kom hem,han har köpt en väska till datorn.Nu är det tomt här.Fick brev från Borås sjukhus ,ska dit för mina snarkningar.Ska nu gå och lägga mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar