måndag 10 januari 2011

Måndag 2,4 grått-

Har vaknat efter en lugn natt,ej hostat,hoppas att det är över.

Ringde till vårdcentralen så de ringer upp om ett par minuter.Vi har ätit frukost,skönt jag känner mig klar i huvudet.Nu får vi se vad syster Sonja säger.Har inget hört från S Sonja ännu.

Tonio har satt upp andra gardiner i mat rummet och andra dukar,nu är allt klart.Känner mig faktiskt riktigt bra idag.Tonio gick och handlade lite,jag ska vila mig,man är trött från pencellinet,sista dagen.

Vi har ätit middag det blev grillad kyckling.Ännu har ingen ringt från vårdcentralen,alltså hela dagen har gått,kl är5.Inger ringde de packar för fullt i husbilen och Inger lagar mat som hon fryser ner,de ska ha maten under resan.Jag blir avundsjuk på dom,men nästa gång är det våran tur till Villa Maria.Tiden brukar gå fort.

Vi ska även till Västerås några dagar i slutet på Jan.Dit längtar jag redan efter.

Zara har varit hos DR med MIO,han har spolat öronen och ska göra om det på Torsdag.
Mio har fått en remiss till Alingsås öron näsa hals.Det har varit en bra dag,första på 2 veckor,så nu går det framåt.

Ska sätta mig till ro och se på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar