onsdag 26 januari 2011

Onsdag -6,7

Vaknade vid hyffsad tid,tog min diabetestablett,sedan tog jad socherprov före måltiden.

Gich upp och duschade och tvättade håret,efter det kunde jag äta frukost.Nu fåe jag inte glömma att ta sockerprov efter 2 timmar igen.Det blir tider att passa även måltider så det blir full rulle,inte så kul.

Idag ska vi till Borås sjukhus,även i morgon för att göra kontroll på mina snarkningar så att jag inte har för långa andningsuppehåll,det är inte bra för hjärtat.
Ska även hälsa på Boris som ligger på sjukhuset.

Är lite orolig för undersökningen eftersom jag aldrig gjort den.Ska titta lite på tv.

Har ätit en klar buljongsoppa och en smörgås,ska även gör en smörgås som jag ska ha med mig så det inte blir för långt uppehåll.Ska klä mig och göra mig klar för Borås.

Har först varit och hälsat på min goa bror,han kommer hem i morgon,kul att se honom.
Sedan gick vi till lungkliniken betalade i kassan,fick instruktioner av en sköterska hur masken ska sitta allt okej.
Är nu hemma och börjat med maten.Ska till Borås i morgon igen och träffa dr.

Vi har ätit sen middag.Har talat med TR,han önskade sig Kivi som han älskar.Ska nu se på tv i lugn och ro innan masken ska sättas på.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar