lördag 15 januari 2011

Lördag morgon -0,3

Har sovit okej,låg och lyssnade på ring så spelar vi.

Det har kommit jättemycket snö inatt.Ann-Mari ringde och sa att hon inte går till kafeet,det är svårt med rullator,jag blir hemma oxå.Har ätit frukost,vi får se vad dagen har i sitt sköte.
Ska i allafall titta på tv nu.Tonio gick till torget.Fick telefon från Birgitta,min älskade bror ligger på operationbordet nu,han har brutit lårbenshalsen.Han halkade på sovrumsmattan inatt när han skulle på toa.Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra.Birgitta ska ringa till mig i morgon,då ska Marina och Birgitta åka upp till Boris.Jag är så orolig och ledsen.

Har börjat med maten,vi ska ha lax med smögensås.Vi har ätit och det var mycket gott.
Tänker så mycket på Boris och håller tummarna.Har försökt att ringa Ika men ingen svarar.
Ska sätta mig i lugn och ro och se på tv ,vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar