onsdag 12 januari 2011

Onsdag -0,5

Har sovit bra inatt.Vi gick upp kl9. Har ätit en god frukost.

Birgitta ringde,det var skoj.Boris kommer hit den 3 febr och ska gå på Åby med Tonio,jätteroligt.Samtidigt ska Birgitta ha dam middag hemma.

Jag tänker mycket på Inger och Roj som åker idag till Spanien,Inger hör av sig under dagen.
Tonio har suttit länge vid sin dator,nu har jag satt mig i vardagsrummet med datorn.
Ringde till Majlis,hon är tät i näsan,det går många förkylningar denna tiden.
Jag mår bra men är ännu lite trött.Hoppas vi kommer till Västerås den 18 jan.Tonio har handlat lite.Inger ringde nu är de klara med allt ,Inger har fått sin hörapparat och var nöjd, Roj var till sin dr.Det är tråkigt när de åker men för dem är det härligt.De hör av sig när de kommer fram.

Vi har ätit,sedan gick jag och vilade mig.Majlis kom upp vi fikade och hade allmänt trevligt.Våran lilla FR ringde och ville prata med morfar,hon sade att det varit tråkigt på dagis idag.
Majlis gick hem.Vi ska mysa och ha det gott. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar