tisdag 18 januari 2011

Tisdag 2,3

Var uppe tidigt,åkte till vårdcentralen och tog prover.Sedan gick vi och handlade och sedan hem.

Det blev ingen resa till Västerås,Ika sjuknade in i halsont och då vågade jag inte åka.
Vi har ätit en god frukost,ska gå och vila mig.Jag somnade så gott.

Sedan satte vi igång och städade,herre gud vad rent vi har det nu,varenda tavla togs ner och dammades.Satte igång med middagen,kyckling gryta,mumsmums.
Både Tonio och jag gick och vilade oss och somnade,jag kan sova hur mycket som helst.
Ringde till Spanien,allt okej.Sedan kom Majlis,vi satt här en stund innan vi gick till Ann-Mari.

Har talat med Boris det går sakta men säkert,skönt.Boris har fått ett annat rum.där dom ligger 4 i.
Har talat med IK hon är inte bra.Slutar nu för idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar