onsdag 26 januari 2011

Torsdag -12,4

Tidig morgon,har inte sovit okej,får nu se vad apparaten säger när jag kommer upp till dr.

Har tagit min tablett och tagit mitt första prov så nu är det klart.Har tagit bort masken,lite irriterande att ha över natten men nu är det klart.
Vi ska snart upp till dr i Borås och få resultatet och det blir även skickat till Hjärtläkaren.

Idag kommer mina andra barn som jag längtar efter,hur kul som helst.Ska göra en smörgås till mig som jag ska ta med mig så det inte blir för långt emellan,det är inget att ta med en klackspark det har jag förstått nu.
Har nu kommit hem från Borås.Fick tala med dr det är helt okej med min snarkning och inget andningsuppehåll,skönt.Vi handlade på Maxi innan vi åkte hem.Har tagit socker provet så det är klart.Sedan åt jag en god sallad,ska vila mig.Vi har sovit båda två en stund.Började med maten och har nu ätit,har diskat klart ska nu se lite på tv och vänta in mina barn från Västerås,jag längtar så.NU har Ika och barnen kommit.Det var roligt att se dom,vi har suttit och pratat,nu ska barnen lägga sig och vi ska oxå ta det lugnt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar