måndag 17 januari 2011

Måndag 5

Gick upp kl8.Viåt frukost,sedan åkte vi till vårdcentralen och dr.

Jag har fortfarande slem i v lunga och mycket lågt blodtryck,dr skulle tala med sin kollega.Jag ska ta en massa prover på fastande mage i morgon,så jag ska tillbaks till vårdcentralen i morgon,om något av proverna ärgalet så ringer dr.
Sedan gick jag till s Sonja och hämtade ut apparaten för stick i fingret.
När vi kom hem så lade Tonio sig att vila.Jag ringde till Ian,sedan ringde Ika,hon vill att vi kommer på onsdag istället.
Fick brev från hjärtläkaren han ringer på fredagförmiddag.Ringde till Ian,vi ska åka i morgon till Västerås

Viåkte och handlade i Lerum och sedan hem.Jag blev så trött så jag fick gå och vila mig en stund.Vi har ätit,ingen matlust idag,inte bra.Har tvättat håret så det är gjort. Fick telefon från Spanien, Inger och Roj var framme,resan hade gått bra.
Ska packa lite grejer för resan.Tonio gick till torget.Slutar för idag och skriver på fredag,hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar