tisdag 11 januari 2011

Tisdag -0,4

Har sovit uruselt inatt,hade halsbränna,tog en tablett vid 5 på morgonen.Har ätit frukost.

Ringde till diabetes sköterskan,ska till henne efter läkarbesöket.Skönt när det är okej.

Ska sätta mig och titta lite på tv och bara vila idag.Tonio åkte till Lerum och handlade,jag gick och vilade mig.Majlis ringde kanske hon kommer upp en vända.Tonio kom hem,han sa att Tommy kommer upp och tittar på ventilen i vardagsrummet.

Jag har ätit lite lunch och ser på Svensk film med Per Oskarsson.Vi har ätit middag men det smakade inget.Gick och vilade mig och somnade så skönt.
Tonio väckte mig och gick till torget.Ringde till Inga-Maj för hon hade ringt när jag sov.Hon hade högt socker och måste skärpa sig.Vi ska nu fika och sätta oss vid tv,känner mig som en potta skit.Imorgon reser Inger och Roj till Spanien,det blir tomt utan dom,men vi ska hålla kontakten genom skypen.Slutar för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar