måndag 31 januari 2011

Måndag 03

Ingen FR och TR kom och väckte oss,de sov länge idag.

Tog min tablett,gicksedan upp.Bäddade och sedan gick jag och duschade,tog test okej.

Lagade frukost till oss alla.IKär klar med packningen och vi har sagt adjö,blev så ledsen när de åkte.Vi ska dit i Mars månad.

Christina ringde återbud,förstår henne mycket väl.Har tagit nytt prov superbra.Ska åka till Lerum och handla.Vi var och handlade köpte sallad med mig hem.Packade upp,sedan åt jag min sallad.

Majlis ringde och var ledsen,sa till henne att komma upp och ta en fika.Hon fick prata av sig.Tog ett sockerprov på henne,lite för högt.

sedan började vi med maten och har ätit.Vi gick och lade oss i var sitt rum och vaknade i mörker,hur ska det gå i natt.Majlis kommer och hämtar stick senare.
Väntar att TR ringer,men han är nog på simskolan.
Har ätit en varma koppen.Majlis hämtade stickorna,vi hörs av i morgon.Ska nu sätta mig tillrätta vid tv med en kopp te,slutar här för idag,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar