måndag 31 januari 2011

Tisdag 1,8

Har sovit rätt bra,men hostat.

Tog min tablett gick sedan upp,har tagit sockerprov ,okej.

Vi har ätit frukost,vet inte vad vi ska göra idag.Tonio åker nog till Åby på dagen.
Jag måste köpa druvsocker,men glömmer varje gång jag är i affären.Är nu ensam,ringde till Majlis,hon hade talat med s Sonja.

Jag tittar på efter 10 mycket bra program.Ska ta ett nytt sockerprov,kanske jag går ut,men det regnar så mycket såg jag.Ann-Mari kom ner på en kopp kaffe med kex och ost.

Majlis har kommit hem och tittar in i kväll.Ringde till Spanien,till Inger och ROJ,de har bra väder och sol.
Tittar lite på tv.Zara ringde om barnvakt den 11 feb,det är okej.Zara ska med arbetskamrater och se på genrepet av melodifestivalen.Väntar att Tonio ska komma hem.
Tonio kom hem,vi har ätit.Sedan gick jag och vilade mig på soffan.Tonio gick till torget,Majlis kom vi fikade och satt och pratade.Lilla TR ringde och sa att de var framme min going.

Ska nu titta på några program ,God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar