tisdag 1 februari 2011

Onsdag 3,9

Sovit okej,tog min tablett,gick sedan upp.

Har tagit sockertest,kunde vara bättre det går upp och ner.Har ätit frukost, väckte Tonio.
Ska kanske gå till församlingshemmet på fika och träffa lite vänner.Lilla TR ringde igår,han är för go.

Tonio åkte till Lerum och handlar.Jag gick tillsammans med Ann-Mari,Inga-Maj till fikat och gympan.Det var mycket trevligt där idag,musik och sång.Sedan var det gympa den är jätteskön för kropp och själ.
Sedan gick Inga-Maj och jag till affären köpte varma koppen och druvsocker som jag måste ha till hands.
När jag kom hem så hade Tonio damsugit och tvättat golv,han är bara så underbar.Började med maten, stekt strömming,potatismos och lingon härligt gott.Sedan gick vi och vilade oss,och sov tills det blev mörkt.Ska nu titta lite på tv.Tittade på ett matprogram.

Jag tog en varma koppen,den var god.Börjar att bli trött,ska snart tänka på läggdags och förbereda mig.Började att titta på en film men den var så hemsk så det får vara.
Ska släcka ner för ikväll.God natt.PS har inget hört från Nina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar