söndag 20 februari 2011

Måndag -13,8.

Fikade hosVaknade tidigare för vi ska iväg tillVårgårda,hattagir min tablett och min test.

Jag har ätit frukost,väckte Tonio.Det är jättekallt ute det känns så långt till våren,det tar lång tid innan allt snö och is tinar upp.Även vi människor behöver tinas upp,vi blir gladare själva när det blir varmt.

Ska snart åka och hämta Mele och sedan till Vårgårda.Vi åkte till Vårgårda men först stannade vi i Alingsås,Mele skulle uträtta en sak.Stannade först hos Lotta och Gunnar tittade på de söta valparna,vi satt och pratade länge.Mele ska vara fodervärd för en valp,hon tog många kort på dom.
Sedan åkte vi till min goa bror,han såg pigg ut och glad.Vi drack kaffe och åt en semla där. Vi tackade för oss och åkte hem.Lämnade av Mele i Tollered.Har förberett maten.

Vi har ätit middag,det blev korv stroganoff och det var gott.Gick och vilade mig.Zara ringde,vi ska barnen i morgon en stund,skoj.Ann-Mari kom ner med tidningen,hon vill att jag kommer upp i kväll en stund.Ringde till Majlis. hon har sådana besvär från axeln.Majlis
kommer upp till Ann-Mari oxå.

Fikade hos Ann-Mari.Gick sedan hem.Lagade en varma koppen och en hård smörgås till.

Ska nu sätta mig till ro och se på tv.Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar