torsdag 10 februari 2011

Torsdag 0,8

Fy bubblan vad mycket snö det har kommit i natt.Har tagit min tablett och testet.Gick upp kl9.
Vi har ätit frukost.Tonio ska gå till torget och apoteket,jag håller mig nog innomhus idag. Ska läsa den efterlängtade Lerumstidningen.Mirja ringde och gav oss adressen så vi kunde plocka fram kartan på eniro,herregud Tonio hittade på en gång.

Sedan ringde Majlis, vi hörs av i kväll.Har suttit och läst,Ann-Mari kom ner hon ville ha hjälp av Tonio men först tog vi en fika.

Har nu ätit lunch med keso och tomater.Om en stund åker Tonio til Göteborg så vi måste äta tidig middag.Tonio hann vila sig en stund,jag har tittat på tv.Nu åkte Tonio till Göteborg.
Det snöar för fullt,varför kan dom inte spara lite till nästa år?
Äter min middag nu,smörgås med inlagd sill,lätt och behändigt och dessutom gott.

Zara ringde vi ska inte ha barnen i morgon,Robert måste jobba natt så han kan ha bilen på natten till jobbet.

Om en stund kommer mina vänner,har tagit fram lite ostar och kex och inlagda oliver.

Nu har gästerna kommit,vi har fikat och allmänt trevligt.Zara ringde barnen kommer inte i morgon,tråkigt.Ringde till IA TRhar varit dålig hela veckan,nu skulle de gå och klippa FR, det har kommit mycket snö i Västerås.
Ska nu sätta mig och titta på tv i lugn och ro,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar