tisdag 15 februari 2011

Onsdag -2,8

Vaknade tidigt även Tonio,tog min tablett och provet.

Vi har ätit frukost, det är nog den godaste måltiden på dagen.Ska åka till Allum på förmiddagen,ska köpa en present till Filippa,ska på hennes kalas på Söndag.Det är svårt att veta vad man ska köpa,Filippa är ien brytningsålder,hon leker inte med dockor i den bemärkelsen.Kanske de har något pyssel i panduro som passar henne,vi får se alltid blir det något.

Vi åkte till Göteborg,först åkte vi till orienthuset det finns allt där,köpte soltorkade tomater,chilli röd,chilli grönoch annat gott.Fortsatte till Allum,köpte på panduro till Filippa.Åt en hamburgare på Max.Sedan till Partille och köpte kinamat med oss hem.

När vi kom hem var jag jättetrött,jag tycker att det börjar gå bakut.Får kallelse till dr Kjellberg vecka 12.

Vi åt kinamat det var smaskens.Sedan gick jag och vilade mig,men somnade och sov till6, hur ska det gå i kväll?Tonio gick till torget,när han kom hem så fikade vi.Majlis kom och hämtade tidningar.Jag ringde till Klaudia,det var kul att tala med henne.
Vi ser på tv , men jag ska lägga mig. god natt.

Vihar ätit och det var gott,gick sedan och lade mig och sov till kl6.Hur ska det gå i natt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar