fredag 11 februari 2011

Äntligen fredag 0,8

Vilåg länge,tog min tablett i vanlig ordning men somnade om till 10.
Tog sockerprovet okej.
Gick och duschade och tvättade håret,skönt.Vi har ätit frukost,ska nu titta på slalom.

Vi åkte till Lerum,handlade lite på Kvantum, fick ett ryck och åkte till Alingsås.Vi var på Maxi,Tonio köpte sig en snygg skjorta(lila).Han är tuff tycker jag.

Är nu hemma och jag har ätit sallad till lunch.Inger ringde från Spanien,de har bra väder och ska på kaffe hos någon som åker hem till Sverige.
Ska sätta mig och koppla av innan middagen. Har börjat med maten,lagade en gryta som blev jättegod,vi har ätit.Glömde att säga att Zara kom en vända på morgonen,pigg som en lärka.

Jag gick och lade mig på soffan och skulle ta en tupplur men Nina ringde och det var roligt vi pratades vid länge.Tänk vad olika dessa töser är,Zara liten och osäker men oftast väldigt pigg och glad.Nina den lugna sävliga och stark när det gäller självständig.
Jaa, de är underbara (ungar) båda två.Majlis ringde hon kommer kanske upp en vända.

Ska se lite på tv.Majlis kom upp vi fikade och satt och pratade.

Sedan tittade jag på Lets dans,Tonio tittar på en film en Bond film.Ska snart gå och lägga mig så jag slutar nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar