onsdag 9 februari 2011

Onsdag -3

Vaknade utvilad tog min tablett och testptov.

Zara ringde honglömde bort att det var så tidigt,Zara talade med Tonio.

Ska äta frukost,sedan ska jag till fika och gympa ,härligt.Gjorde sällskap med Ann-Mari till församlingshemmet,vi var inte så många idag.Gympan var jätteskön som vanligt.

Är nu hemma ,Majlis ringde,vi ska höras av senare.Tonio damsög av lite, sedan gick han och vilade sig.Ska snart börja med maten.
Nina ringde allt bra,Alex är i Stockholm på utbildning,vi ska höras av lite senare.
Vi har ätit,ska nu lägga mig en stund och vila. Både Tonio och jag somnade på soffan o vad gott.Sedan gick Tonio till torget och jag upp en vända till grannen.ZAra ringde och var på gott humör,Mio ska till skolan i morgon och allt var bra.

Ska ringa till Boris och höra hur han mår.Boris har tagit bort stygnen och han känner si g mycket bra.Marina brukar komma och träna med honom.
Ska nu sätta mig till ro och se på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar