tisdag 8 februari 2011

Tisdag -3

Har sovit dåligt i natt,det har stormat ute och tjutit i fönstren riktigt kusligt.

Gick upp kl 9 tog min tablett och har tagit testprov.Nu har vi ätit frukost.
Zara ringde,Robert har varit med om en krock när han var på väg hem från jobbet,han hade en jädrans tur som klarade sig utan skråma,men bilen totalkvaddad.

Lite senare ska vi till Alingsås och handla.Ringde till Mirja,det var roligt att höras av.Vi är bjudna till dom den 14 februari jättekul.

Vi tittar på slalom,Anja ska oxå köra.Sedan åker vi till Alingsås.Har handlat på Maxi,jag trivs där.Åkte hem åt min goda sallad,vilade mig sedan.Tonio gick ut.Sedan började vi med maten.Har ätit fläskkottlet med råstekt potatis,hur gott som helst.Zara ringde och var ledsen på Nina,varför Nina inte hade frågat henne om Englandresan.
Nu är Zara orolig för Robert och då blir allt fel man säger.Det går säkert över.
Majlis kom en vända vi fikade.

Ska nu sätta mig till ro och se på tv,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar