söndag 20 februari 2011

Söndag -13,4

Vaknade utvilad och tog tablett och sockerprov,så där.

Väckte Tonio,jag gick in och duschade,sedan åt vi frukost.Har även docerat min medecin 9 tabletter om dagen fy f-n.
Ska sätta mig och titta på tv det är skidor.Ringde till Majlis allt var rätt bra.Tonio kastade sopor och sedan gick han till torget.

Jag har grejat med håret så det är klart.Viska på kalas till Filippa kl 1,Mele och Julia åker med oss.Mele och Julia kom vi åkte med våran bil till Zara.Lilla Filippa mötte oss i dörren,hon var så fin.Filippa var glad för sina presenter.Vi fick kaffe och kakor och en jättegod tårta som Zara hade gjort.Vi sjöng för Filippadet tyckte hon om.Robert hade tapetserat i barnens rum och det var proffsigt gjort.Nina och Alex var inte med,det är synd om hon tappar kontakten med sin släkt det kan bli så. Vi tackade för oss och åkte hem.

Vi började med maten så vi har ätit.Gick och vilade mig,Mele ringde, Julia har fått jobb över sommaren men börjar nu på lördag,o,vad glad jag är för Julia.
I morgon ska vi tillVårgårda och hälsa på Boris och Birgitta.Ska även till våran Lotta och titta på valparna,Mele är med oss eftersom hon ska vara fodervärd till en av valparna.
Har tittat på Solsidan,sen är det inte mycket mer att titta på.
Ska sluta för idag,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar